There's always a person that you hate for no reason

Idag har jag kört bil i sinne. Helt insane, och jag är så sjuuukt taggad på att ta kortet! Då jag kan sitta bak i ratten 24 timmar om dygnet, haha. Bästa var ändå när jag körde från morsfars till stan när jag nämnde något om att "fyfan, skulle va äckligt om de kom en älg nu" innan vi svängde av till en vändzon där jag fick göra lite övningar. När vi kommer ut på vägen igen så börjar dom mötande bilarna flippa med hellyset, och strax därefter ser man hur varningsblinkersen är igång framför oss. Vad tro ni hade hänt? Klart det var en älg som låg som en halvuppäten potatis längs väggrenen. AH, tänk om vi inte hade svängt av? Då hade det kanske varit jag som kört in i stackarn...
 

What else? Lunchade på Subway med Johan, och han skämde ut as usual! Nästan så att tårarna sprutade när han lyckades välta ner skyddsglaset, så att han nästan skallade en i personalen och de säger "det där händer hela tiden". Yeah, right! Annars så har dagen inte bestått av så mycket interesting. Varit på gojävla bra humör, så har väl jävlas med allt och alla. Morsan ville till och med flytta mig till en annan ort, haha. Näe, nu ska jag plocka upp luren och gå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0