Losing my mind, just like it should be

Seriously! Måste ta och fixa mig ett jobb, haha. Har insett att jag har ingen anledning till att lägga mig längre, och när jag väl gör det finns det ingen anledning att kliva upp sen. Har ingenting att anpassa mig efter. För ett par år sedan skulle jag typ gråta av lycka, liksom. Men nu, ähh wtf. De suuuug. Skrapa ihop ett nytt cv är morgondagens anledning att kliva upp!
 
Gnällarn har väl inte mkt annat att tella you. Fixat körkort(finally). Va chaufför i helgen, helt ok. Körde tre versioner av 850is, och måste tillägga att min fortfarande (ändå) är bäst. Ute och gjorde crazyjumps i Byskes skogar med Joppin bakom ratten också, vilket var en hyperkick. Tagit igen ett par välbehövliga timmar med Felicia, och prata tjejstrunt.  Nam nam, mkt välbehövligt! Solfilmad bil. Varit på grinigt humör, för att vissa människor inte kan bete sig. Hata folk, haha... Hunnit med en sväng till pite-byske också, sjukt läskig by. Det var ett ivrigt party i min mage när vi närmade oss, fyfasen. Nött Big Bang. Fått "du ser ut som en tjej som behöver en karl i sitt liv" bekräftat av en 10-åring. 
 
Just nu: Önska att jag kunde dra från denna äckliga stad, bara lämna allt och påbörja ett nytt liv. Fucking awesome it would be, right? Ska fortsätta med det. Gnight folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0