I love the fact that I can do whatever I wanna do

Igår blev de krök, och de märktes när jag drog fram benen imorse.. Wtf, röda fläckar överallt? Haha... Förade iaf lite smått med Natta när vi gjorde oss ready, och därefter drog vi vidare till sjungande. "Gangnam Style" på repeat, cider som smaka blodpudding, alkohol överallt och jag blev allt odrägligare. For ut en sväng på Allstar och skaka loss och drack ännu lite till före jag satte mig i baksätet och åkte runt i stan. Känslan när man inte har fått i sig mer än en drickyohgurt på dygnet, och äntligen får äta fyllekäk är ju lovely! Somnade nog före huvudet nått kudden, haha.
 

Tanken är att jag ska fortsätta kröka ikväll med, men denna gång destination Byske. Känns tungt att förtära alkohol, med tanke på hur bakis jag fortfarande är-.- Men dit ska jag iallafall! Sen får man se om jag ligger under bordet, eller om jag tar hand om andra som gör det, hihiu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0