I hate this part, so fucking much

KLAGOINLÄGGx3234, läs int:DDddddd
 
FYFAAAAN vilken jäkla dag. Börja med att jag självvaknar före fanskapet av att det luktar skitilla. Gick på skitjakt, men hittade inte boven. Så försökte somna om, men gick inte då det luktade röööv. Bara ställa sig och skura vid klockan sju på morgon -.- Blev typ inte bättre av två vänder skurning och två med damsugaren. Så snörde in hunden i duschen, och där hade vi världens kamp och det slutade med att jag blev mest duschad.. Sen just efter passade han på att möblera om här, skor och underkläder flög överallt, datamusen blev halverst söndertuggad m.m. DETTA hinner han göra när jag gör typ toabesök på 1min?! Sen när jag kommer ut så lägger han sig och sover, "så himla oskyldig". Tur att han är söt och snäll annars, annars hade jag självanmält mig till psyket idag. Klart som fasen så regnar det mer än någonsin nu när vi ska gå ut. AAH, hjälp mig, positiva människor.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0