Sometimes it hurts. You'll get through it anyway

Mycket vrickad helg. Som alla mina helgar verkar vara, haha. Men förhoppningsvis är det slut med dom hädanefter. I lördags var jag iallafall i Byske, intag av alkohol och umgänge av goa människor. Hade jag inte haft vissa personer just den kvällen hade jag nog varit totalkörd. Anar att mina lungor borde vara kolsvarta efter alla de cigaretterna som jag bolmade! Aja, vi var iallafal hos Hiding tillsammans med de flesta från Borgafjäll och såg filmen. Alla dog nog ett par gånger, sjukt roligt att se! Jag blev full och odräglig, spydde, grina och allt därtill. Samtidigt som man hade roligt så var känslorna laddade. När klockan närmade sig tre-fyra så åkte jag, Natta och Wille tillbaka till stan med Frida och Thim. Tog ett stopp hemma hos Kent och Natta blev odräglig ;) Har nog aldrig haft så roligt inlåst i badrummet i försök och hopp om att inte väcka Kent och Stefan. År och dagar senare blev jag upplockad av John plus ett par ansikten till i bilen. DÅ spårade kvällen ur, hahah. Jag började vara bakis medans resterande var i sitt bästa skick. Åkte runt i stan tills klockan visade 7-8 på morgonen, och allt jag har att säga är STACKARS DANNE! Inte för att jag känner den människan, men jävlar vad han fick ta skit haha.. Brukar aldrig vara åkrädd, men hade jag inte haft alkohol i blodet så hade nog mitt hjärta hoppat ur min kropp vid måånga tillfällen! Blev sedan lämnade på Getberget i hopp om att sova ett par timmar. Men det var omööjligt. Sov drygt en och en halv timme, och drog vidare mot stan vid 11 tiden. Grymma syskon har jag också, sjuuukt underbara och stöttande. For hem och firade den finska morsdag ett par timmar innan kosan styrde tillbaka till hamn. Käkade hos syrran, och allt därefter var katastrofalt. Men nu hoppas jag helhjärtat att jag överlever det här. Kämpar, och slåss för att leva det liv som jag alltid velat. Trots allt, så lever hoppet.
Stort tack till mina syskon, Natta och Kim för allt ♥

Tomas Järvheden - Om alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0