Kenta - dagen efter

Har ni hört den låten? Den är gryyyym! Blir alltid så glad av den.
Denna morgon kändes råtung. Skitsämst väder, kallt och helt enkelt blä. Hade lite fredagsslams med Matilda och Linn innan jag beslutade mig för att fara till JF begravning. Är som svårt att inse att folk bara försvinner. Förjäkla jobbig timme det där! Åter till skolan för ännu mer fredagsslams med bussms, finska och rabbit(höhö). Morsfars plockade upp mig när ja sluta och inväntar nu att syrran ska komma hem så vi kan käka nå gött! ÄR GRYMT jäkla sugen på att dricka ikväll, men inte en planka är på. Eller så är det folkparken som gäller för de flesta. PALLAAA. Jag Jag vänder ryggen mot er svikare(luuugn) och spenderar kvällkan med Natta och några fler. Blir nog awesoooome de me :)


Fast jag vill ju ha öl ikväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

Far uuuuutttt!!!!

2012-05-12 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0