It's hard watching someone you thought you would spend your life with walk away.

Nyfikna läsare har man verkligen. Så fort någon större händelse är offentlig så klickar ni in, mer än någonsin tidigare. Haha, rätt obvious! Däremot kommer ni inte att få veta mer än ni redan gör ;)

Jag är en sådan person som måste skriva av mig för att underlätta för mig själv när det är jobbigt, och det gör jag. Men det är ingenting som jag publicerar offentligt, utan jag har en extern blogg som bara jag kommer åt för att kunna blicka tillbaka. För att kunna se vad jag genomgått och hur jag mådde. Typ som en låst dagbok man hade när man var lillskit. Now you know that!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0