I keep myself busy with things i do, but everytime i pause i still think of you

Första arbetspasset avklarat, och kunde inte känna mig mer nöjd. Fytusan så rolig arbetsplats! Trodde aldrig att Mr. Blund skulle dejta mig inatt, men slutligen dök han upp och kramade mig till sömns. Var något nervös, men det var jag då helt i onödan! Däremot har jag så sjukt jäkla ont i mina fossingar, som har fått plågas med klackar hela arbetsdagen. Imorrn blir det lätt flippfloppar, haha!

Inväntar att yngre versionen av bror Kuula(även kallad för min far haha) ska anlända på hemmaplan så jag ska kunna grisa till mig om skjurre till das Felicanos. Blir mysmåndag för fulla skålar. Awesome!




much love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0