I am the fuel to set you free

Grym helg, as always. Agerade fyllechaffisar under fredagen och var med om allt och ingenting. Snabbhäng hos Benne med ett par välkända ansikten. Slibbiga killar, impulskörning till Umeå. Tjäna pengar. Lite myyyys med okänd. Natta blev ägd av sin far(bästa någonsin). Förhoppningar om något som visade sig vara det värsta i livet. Hamnade hemma hos Alex med henne och Tobbe runt sju på morgonen. "Bakismat", snack om allt och inget och somna med världens goaste hund tätt intill mig.

Dagen efter kom paniken när vi vaknade halv två på dan. WTF, vi skulle ju hinna med hur jäkla mycket som helst? Ringde och väckte Natta som var i sömnen. Stressade ihjäl oss till systemet. Tjänade även en hunka för att jag och Alex var syskon?! haha... Ketchup över hela mina vita skor. Bankautomat som tjöt åt mig. Lämna av Benne och Tobbe för vidare mot Renbergs och byta packning. Tillbaka mot stan(Natta överlycklig som får köra racingvägen) och köpte mat för att sedan styra vidare till Alex igen. Tre tjejer som varvade duschen, kletade smink och allt vad vi nu gjorde medans Kent, Kim och Tobbe gjorde annat. Haha, råligt. Förade lite smått hos Alex med dem och även Ella som kom på slutet. Beslutsångest, från att inte ha någon fest alls till tre olika. Slutade med att vi fixade skjurre till Atorp där vi hann vara en liten stund innan vi blev utslängda, haha. Tjejerna drog vidare hem till Kent och fortsatte drickandet medans pojkarna gick. När de kliver innanför dörren möts vi av ett blodigt ansikte, och tre skrattande fulefan. Paniken som uppstod, och akuten blev nästa stopp för Kent. Vi andra fortsatte festen hos honom, och allt fler folk kom. Däremot så önskar jag att en viss person inte skulle ha kommit, för efter ett toabesök visade telefonen 6 missade samtal och 4 sms(under beloppet av 3min?! av samma människa). Haha, fucking crazy dude. Alla fick leka Janinas pojkvän, och kvällen blev hur bra som helst tills jag spydde som en gris och fick lite flännfylla. Det hade jag gärna skippat, haha. Bästa kommentaren gjorde ändå Natta med "Kim, hon ser ut som din morsa.." när Kim visade upp en tjej som han tyckte va tokfräsch, haha. True story. Sen fick Tobbe och Kim psykskrattet och skrattade tills de var helt blöta i svett och hade ont i varenda ben i kroppen, hihu. Lyckades iallafall somna runt 8-9 på morgonen, och sov som en stock som även alla andra gjorde. Vaknar till där vid FEM och väcker hela huset i all panik. Tobbe sticker snabbare än ett spjut, och vi andra drog vidare för bakiskäk på Dallas. Gött som fan! Blev sen filmkväll med dom och Benne innan jag och Natta drog vidare till Sandra med Alex för att pussa lite på henne innan de var dags för mig att återigen dejta sängen.

Idag jobbade jag asset av mig, när jag för första gången stod i grillen själv. Blev lite kaos där ett tag och jag brände mig som satan, men annars gick de brau. Drog vidare till körskolan och fixade nytt logg-in och bokade några körlektioner. Haha, körlärarens face var de bästa jag sett på länge när hon såg mig komma in. Typ som att hon fått en elchock samtidigt som det var den bästa dagen i hennes liv. Jag körde(hihi) hem till Renbergs och i samma sekund som jag stänger av bilen ser jag en annan bil som fick mitt leende att typ springa till afrika. Det var Felicia och Markus, som jag inte träffat på år och dagar! Nu ska jag ta tag i den där förbaskade fasen och sedan umgås med dom två människorna. VETNI VAD?! Jag har kanske fått ett till jobb, och klagar inte. Får besked imorrn ;) Fucking awesome! Nu ska jag ta en liten rök innan jag sätter igång med fordonsfasen... YEAH right, fixar ju lätt alla... HAHAHAHA btw, vilken jäkla novell de här blev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0