För mig är du livet, men jag tar dig förgivet

(Detta inlägg skulle ha publicerats för ett par dagar sedan.) Jag vill åstadkomma så jävulskt mycket just nu. Eget boende, en fast punkt. En trygghet. En säker inkomst, trivsamt jobb. Leva som aldrig förr. Dra iväg. Besöka alla platser man inte skådat tidigare. Uppleva känslan av att ha klarat körkortet. Krypa in i ett stadigt liv. Våga chansa. You name it, listan kan skrivas lång. Börjar dock med att göra förändringar på de bitar som jag kan. Nu - plugga teori tills jag begriper mig på uträkning av vikter och reaktionssträckor. Det gick åt helvette med det. Men andra pusselbitar verkar falla på plats, bara låta tiden avgöra vars vindarna vänder.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0