Det är bara gilla vars vi står, för de vi hade var nu igår.

Gummibåt i älven igår. Bästa jag gjort på länge. Skratta så jag grät! Lyckades dock tappa självaste paddeldelen i älven så satt med två pinnar och rodde, haha. Matade ankungar med godis, och ankmodern blev angry på mig.. Sen blev de ba kaos som vanligt, däckade i en soffa sent på natten.

Idag har jag umgåtts med min puma all day. Käka chicken toast som smaka skit för första gången i livet. Sola lite innan vi plockade upp tre andra krigare. Virrade runt på Solbacken ett tag, fick ett oväntat besked via telefon och blev lite emo. Blev återigen kaos i skallsatan, men vi drog vidare till Piteå och försökte ha skoj ändå. Gick på Dollarstore, Alex gick lös och handla för 790kr? Wtf.. Käka lite mat och drog hem igen. Rätt ovärt, men va skönt att komma iväg ett par timmar, nanannaa. Drog och promenera hezt lite, fula oss och hade mysfaktor. Inte allt för längesen ja hamna på "hemmaplan", och ska snart inta sängposition för imorrn kallar jobbet. Kom och käkaaaa!!

Försökte ladda upp en bild men det gick åt helvette. Nåjaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0