Damon, I Love You

Fullt upp day in day out så det bara knarrar om det. Hunnit vara på halken, vilket ägde sönder mig! Gasen nere i botten, cabbat, sunshine, hög musik och en skön filur som sällskap gjorde det awesome. Träffat massor med folk som jag längtat ihjäl mig efter. Varit lite emo emellanåt som jag varit på så sjukt bra-it humör. Gjort lite dumma grejer som jag inte ångrar för fem öre. Haft de bra på jobbet - as usual. Förtärt lite alkohol - as usual. Lyckats med saker som jag i princip trodde var omöjligt, och känt ännu mer att mannen i mitt liv fortfarande är han med stort H. Nu ska jag duscha bort denna hemska bakislukt, ta en rök och invänta kvällens äventyr. Känner på mig att det kommer att bli d.a.n.g.e.r.o.u.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0