My yesterday

På dagen for vi som sagt till stallet, fotade lite hästar osv. Fick däremot inga bra bilder, men det må ju vara.


Sen såg jag på när Natta red Chatte. Jäklar så duktig hon är på den där hästen alltså! Han såg jättefin ut. Däremot vet jag inte om Natta tillåter att jag lägger ut några bilder(?) men måste ändå bjuda på en!


Sen mot slutet fick jag prova rida honom. Har ridit honom ett par gånger förr, men det var ju några år sedan. Kan inte säga att jag kände mig lika lycklig som när man var liten på julafton! Så gryymt skönt att sitta på hästryggen igen. Haha, diggar min klädsel, men jag bjuder på en bild iallafall!


PS. red typ i 10min och har träningsvärk idag.. God damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0