Lovely weekend

Gårdagen och kvällen var totalt awesome! Först krigade jag och Natta upp oss till stan, för ett par ärenden samt medverka på John minnestund(vila i frid John). Vidare hem till oss för förkrök, middag och färgning av hår. Efter det började folk droppa in allt eftersom, och vi var drygt 18 pers i våran "lilla" lägga ;) Hade sjukt trevligt iallafall, av det jag minns haha! Lyckades åka på bussen allt för många gånger.. Att vakna upp idag och vara världsbakis var dessvärre inte lika roligt! Även lägenheten såg(ser fortfarande) förjävlig ut.


Idag drog vi typ direkt vi vaknat till William för att hälsa på och plocka upp Albin, för att rulla vidare till morsfars. Där fick jag min efterlängtade kyckling, och piggnade till ett par gram. När vi landade på hemmaplan igen tog det inte många minuter innan Natta och Kent stod vid dörröppningen. Vi drog sedan vidare till Kai för spelande, och hade riktigt roligt även ikväll! Har precis klivit innanför dörren hem igen, och bör nog lägga mig till kojs snart. Igår lovade jag tydligen att jag ska dricka imorgon igen, haha. Inte så jäkla pepp, men det vänder nog imorgon! Blir att kliva upp tidigt för att åka vidare till stan och fixa med lite tjoller innan det är dags att sprätta första.


Ett långt inlägg, blir impad på er människor som orkade läsa igenom skiten! Haha, gonatt med er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0