Can't sleep at nights

Såg hockeyn igår, till och med jag höll andan vid ett x antal tillfällen. Strax därpå beslutade jag mig för att ta en tidig kväll, och la mig tillrätta i sängen redan vid elva. Försökte verkligen att somna, men ni vet när man tänker på allt annat än att just sova? Sådan kväll hade jag! Funderade till och med om hur jag ska måla mina tånaglar(!!). Då när Johan kom hem, fann jag lite ro och gäspade ett par gånger och det var där vid halv ett. Sista gången jag kikade på klockan var den kvart i två, haha. Känner mig inte så jättepepp idag med tanke på det. Men även det förbaskade vintervädret har ett stort inflytande idag. Jag slår vad om att det kommer att snöa på studenten... BARA för att det är vi?! Haha, älskar att klaga av mig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0