Already that much?

Shit, klockan springer iväg fortare än nödvändigt! Gårkvällen artade sig väl iallafall, Felicia och Markus kom hit, och vi bjöd dom på picnicbog och hemmagjorda potatisklyftor med italienskt sallad. Riktigt gott blev det, trots att picnicbogen var svår att tillaga! Sedan bakade jag och Felicia en blåbärs smulpaj. Efter vi satt mätta och belåtna spelade vi kort i ett par timmar innan det var dags att skjutsa hem dem. Direkt jag anlände på hemmaplan så dök Felicia nr 2 upp, alltså Edlundaren! Hade jäkligt kul, var som nå jäkla poliser i stan och skrattade in till sentimmarna. Somnade väl där strax före halv sex imorse. Sist jag var vaken så länge, minns jag inte ens. Vaknade någon gång vid elva och har slöat hela dagen i soffan. Om ett par minuter är det tvättid, så jag bör nog raska på... EN MINUT RÄTTARE SAGT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0